Acte necesare luare în evidență imobil dobândit prin contract de vănzare-cumpărare/donație
Compartiment specializat: Impozite și Taxe Locale (Bumbar Vasile)
Adresă e-mail: itl@pdsm.ro
Telefon de serviciu: +40764018771
Program de lucru:
Luni, Marți, Joi: 8:00 – 16:00
Miercuri: 8:00-18:00
Vineri: 8:00-14:00
Acte necesare:
– Contract vânzare cumpărare, donație, întreținere, certificat moștenitor, sentință judecătorească definitivă, proces verbal de licitație, respectiv adjudecare, după caz
– Copie carte identitate proprietar/coproprietar, C.I.
– Schița imobilului – din care sa rezulte supratafa utilă şi construită desfaşurată a imobilului;
– Copie extras CF în anumite cazuri
– ANEXA la declarația fiscală pentru stabilirea impozitului pe clădiri – (persoane fizice nerezidente în localitate).
0 Comments