Compartiment specializat – SPCLEP/Evidența populației (Țudic Mariana)
Adresă e-mail: evidentapersoanelor@pdsm.ro
Telefon de serviciu: +40786520657
(doar în timpul programului de lucru, Luni – Vineri, 08:00 – 16:00)
Acte necesare:
– cererea pentru eliberarea actului de identitate;
– actul de identitate şi cartea de alegător, în cazul deteriorării;
– certificatul de naştere, original şi copie
– certificatul de căsătorie, dacă este cazul, original şi copie;
– hotărârea de divorţ, definitivă şi irevocabilă, după caz, original şi copie;
– certificatul de deces al soţului/soţiei decedat/decedate, în cazul soţului supravieţuitor, original şi copie;
– certificatele de naştere ale copiilor cu vârsta mai mică de 14 ani, original şi copie;
– documentul cu care se face dovada adresei de domiciliu şi, după caz, cel cu care se face dovada adresei de reşedinţă, original (se obține de la primărie – registrul agricol)
– dovada eliberată de unitatea de poliţie unde a fost reclamat furtul, dacă este cazul;
– un document emis de instituţii sau autorităţi publice – paşaport, permis de conducere, legitimaţie de serviciu, livret militar ori diplomă de absolvire a unei instituţii de învăţământ, cu fotografie de dată recentă, original şi copie;
– chitanţa reprezentând contravaloarea cărţii de identitate (se obține de la casieria primăriei)